Onsdag

Idag är det näst sista dagen på år 2009. Det känns lite konstigt för jag vill fortfarande att det ska vara 2008, eller varför inte 2007, vilket var ett bra år för min del. Aja, inget att gräva ner sig i, tiden går och det finns inte mycket man kan göra åt det mer än att ta vara på den. Robert vill plocka ner julsakerna nu men jag tycker att det är för tidigt. Jag fick ju inte upp våra nya julgardiner i vardagsrummet förrän på julafton! De måste hänga uppe ett tag till. När plockar ni ner julpyntet?

Idag tänkte jag spendera dagen med att skriva lite mer på vår projektrapport sen skickar jag det till min grupp. I eftermiddag tänkte jag dra med Robert till gymmet och lyckas jag inte med det går jag på skivstång/step ikväll. Tvätta ska jag också göra. Jätteroligt ;)

Nu har djävulskatten vaknat...

Kommentarer
Trixie

Djävulskatten? Haha ;)

Vad var de som var så bra med 2007? :)



Hoppas du får med han till gymmet haha ;)

2009-12-30 12:52:43
URL: http://triix.blogg.se/
sarah och micke blogg

söt katt=)

2009-12-30 14:48:29
URL: http://valkommentillvar.blogg.se/
Matilda

Jag föredrar att plocka fram pyntet tidigt och sen ta ner det ganska snart efter jul :) det är roligare att ha det framme före än jul än efter tycker jag. Men fick du nu inte upp pyntet förrän sent så tycker jag du ska ha det framme ett tag till! ;)



LÅng utläggning det blev om det haha. Svar på fikafrågan är iaf att jag inte vet :P kanske 4 eller 5? Gott nytt på dig!

2009-12-30 21:19:02
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: