Tisdag

Hej hopp!

Jag mår bra igen, har bara lite ont i revbenen nu så jag tror att det är en sträckning bara. Mår ni bra? Jag har tränat idag och det gick jättebra. Kanske inte så konstigt med tanke på att jag var på step bas bara. Men vad gör man inte för sin mamma? Idag fick jag min iPhone så jag har lekt med den idag, efter att ha spenderat 20 minuter med att försöka lista ut var simkortet skulle in. Det slutade med att jag ringde och frågade pappa. Där fanns visst en liten metallsak man skulle trycka ut en lucka med. Ja, man kan ju inte veta allt och sen är jag inget stort fan av bruksanvisningar heller. ^^,

Nu ska jag gå ut med min lille vovve sen blir det duschen och slappa resten av kvällen. Skulle vilja sova nu men i så fall lär jag vakna senast fem imorgon.

God natt :)


Kommentarer
Trixie

Hm okej, ja de gick kanon ;)

Hm okej, nej det är inte samma som sms, jag kan se om du har de när jag kollar på Kontakter... Ska se om jag hittar dig. :)



Spana in vovven ;) Visst e han söt ;)

2009-12-29 22:37:06
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: