Trött som en...

eeehhm PANNKAKA?!! Efter att ha varit iväg från 13-19 idag (varav 3 ½ h spenderade med skåntrafiken) gav jag mig iväg för att träna. Jag är duktig *klapp på axeln* . Det var jobbigt med armarna eftersom mina handleder spökar, det känns som att de ska brytas när är upp i armhävningen, och även när jag är nere och man kan ju inte va i mitten hela tiden. Måste skaffa bättre stöd. Nån som vet nåt bra? Jag har en sort från apoteket men den ger inte så bra stöd som jag nog egentligen behöver.

Jo, jag har varit in the big city Landskrona. Det var "julfika" med jobb. Jag skulle ta tåget från Åstorp 13.20 men det var inställt så jag fick åka buss och sen tåg och det tog nästan två timmar. Jättekul... Så min dag har varit ganska jobbig, som tur var hade vi trevligt på fikan.

Nu ska jag bara sitta här och varva ner en stund sen blir det duschen!

Kommentarer
Carro

Sv: Okej, va bra. =)

2009-12-08 21:40:16
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Trixie

Synd du inte hann träna idag... De var skitkul som vanligt... ;D



Förutom bussen hoppas ja du hade en OK dag ;D

2009-12-08 21:58:52
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: