Fredag

Äntligen helg! Så började jag inlägget jag skrev i morse men sen hände nåt och allt försvann.

Idag vaknade jag att min söte katt klättrade på mig, han ville kela. Jag gick upp och gick ut med Theo. Sedan dess har jag varit bänkad framför tvn fast jag egentligen borde skriva klart "inträdesbiljetten" tills på måndag. Just nu tittar jag på 7th heaven på kanal5. Jag är verkligen seg idag.

Igår hämtade jag ett paket från H&M, det innehöll ett av träningslinnena jag skickade tillbaka plus en rosa tröja med puffärm som var alldeles för stor så nu får jag skicka tillbaka den med. Hemskt segt att vänta på kläder men vad ska man göra?

Nu skriker skolböckerna efter mig!

See you later ;)


Kommentarer
manda

Okej.. de är så jobbigt och inte veta vad man vill.. tar så mkt energi tycker jag.. Okej, jaa de är skönt med breda utbildningar. Mjo, de är väldans svårt.. Socionom är också extremt brett, därför de tillslut vart de.. Lärare hade jag ju bara kunna vara lärare liksom :p Men jao, jag vet inte riktigt vad jag vill jobba med, men sålänge jag får hjälpa folk och inte blir sedd som ngn grinig soc kärring är jag nöjd (: Hemlöshet är en av de grejer jag funderat på att jobba med, men vi får se (:

2009-11-06 15:52:55
URL: http://rundfyrklant.blogg.se/
Trixie

HAHA ja så du kan skylla på de.. ;)

Jaså det tänkte du? Kör på sön kl 17 då, Andrés är bäst. ;) Enligt mig. Dessutom tuffast :)



Trist de med kläderna =/

vad händer ikväll? :) kram

2009-11-06 18:23:58
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: