Lördag

Hej hopp! Här sitter jag på Roberts dator och har skoj med hans webcam, hp. Kommer kanske nån schnygg bild  sen.

Idag var jag en snäll flickvän och gick upp redan klockan 6 för att köra Robert till jobb. Jag behöver ju bilen idag eftersom Theo ska på kurs. Jag har precis målat naglarna, ska snart äta frukost. Sen ska jag ner i stan och lämna mitt cv i en butik som söker extra personal. Såg annonsen igår, den har bara legat ute två dagar och sista ansökningsdag är imorgon! Så det är väl bäst jag åker dit idag, de tar endast emot ansökningar i butiken. Innebär det att man ska va beredd på en intervju direkt på plats? :S Gosh, jag har inte varit på anställningsintervju på evigheter. Håll tummarna för mig!


Yes, jag har köpt koftan :D

Kommentarer
Trixie

Lycka till idag :)

2009-11-21 13:04:42
URL: http://triix.blogg.se/
thea

lycka till med arbetssökandet! :)



sv: ja men det är ju helt klart en jättebra film som är sevärd! ja jag ska ta tag i de och läsa böckerna också. så är det ju typ alltid, att böckerna är bättre:p



okej, det lät roligt!

2009-11-21 16:10:52
URL: http://tthea.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: