OLLARED

Ursäkta min dåliga uppdatering men jag har inte kunnat blogga för internet har inte fungerat på min dator på flera dagar! Jag kan i alla fall sammanfatta helgen lite snabbt... I fredags kväll blev det pizza, idol och mys hemma hos Jenny och Stefan, fy va mätt jag blev. I lördags tränade jag min lille Theo, han var jätteduktig, på kvällen bar det av till Malmö på ettårskalas. Det bjöds på massvis  med god mat och jag blev proppmätt ännu en dag. Det är ett under om jag väger mindre än hundra kilo just nu ;) Igår jobbade jag hela dagen. Hjälpte till i pappas butik eftersom det var julskyltning i Landskrona. Jag stid upp utomhus hela dagen så på kvällen var jag måttligt trött. Idag drog vi oss upp redan klockan sju (trots att jag pratat i tele med Angela halva natten) och när klockan var åtta satt vi i bilen på väg till Ullared. 3000 kronor fattigare är vi nu men så många fina saker rikare.

Nu ska jag nanna kudden. Tur att jag kollade schemat ikväll, jag var bombsäker på att vi började 13 imorgon men vi börjar redan kl 10. Jaja. Ibland har jag tur i alla fall, dick inte som Mia som hittar pengar på marken hela tiden och vinner på triss, ooohnä, hon är ingen turgumma ;)

Nu sover jag. God natt!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: