Onsdag

God morgon bloggen!
Är allt br amed er idag? Med mig är det toppen för jag har sovit ut ordentligt idag. Beror nog också på att jag tog det lugnt större delen av dagen igår. Jag var först i skolan, sen åkte jag hem och städade hela lägenheten utom vardagsrummet (orkade inte det). Vid tre-tiden kom Jenny hit, vi åkte och handlade sen bakade vi minimuffins, dessa. Senare på kvällen kom även hennes pojkvän hit och Robert kom hem från jobb, vi beställde thaimat och åt tills vi höll på att spricka.

Idag ska jag plugga, jag ska skriva en "inträdesbiljett" till ett seminarie vi har nästa vecka. Tänkte fota vår lille kise idag, han har ju växt sedan sist. Nu väger han 2,5 kg. Lille pluttenn ;)

Hörs senare!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: