Tisdag

Idag har jag varit och vaccinerat mig. Robert och Jenny fick följa med och stötta mig, de tog också sprutan. Tränade ikväll och då fick jag ont i armen så den fick hänga lite på träningen idag men men. Kan knappt lyfta den utan att det ömmar nu. Jag tycker iaf att det är lika bra att ta den, inte bara för min egen skull, man får ju ta sitt samhällsansvar också.

Nu är jag mindre nyttig efter träningen och äter glass med massvis chokladsås. Det är gooooott och sånt behövs i såna svackor som den jag är i just nu. Känner inte för att göra särskilt mycket faktiskt. Vill bara gå i ide nu och vakna upp den 16de januari igen då vi ska till Gran Canaria.

Imorgon ska jag plugga med Jenny och på kvällen blir det dansträning. Håll tummarna för att jag inte får några biverkningar :) Ska hoppa in i duschen nu sen blir det nog sova!

God natt!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: