Torsdag

Hej svejs i lingonskogen!
Oj, så många såna "häälsningsfraser" jag kan haha. Minns när man hade en massa bervvänner på låg- mellanstadiet, då skrev man alltid såna roliga saker ;)

Jag sitter just nu hemma hos mamma och väntar på att min låtsaspappa ska vakna så att han kan byta däck på min bil, eller hjul ska man ju säga... Jag vågar inte väcka honom!

Ringde honom igår:
Jag - Kan du byta däck på min bil imorgon?
Bosse - Ska du ha samma fälgar?
Jag - Nej?
Bosse - Då ska du byta hjul?

Ja, för om man bara ska byta däcken måste man ju ta av dem från fälgarna och sätta på de andra, lite jobbigt. Man lär sig något nytt varje dag.

Har planerat att spendera hela dagen här för Robert jobbar till 17 och sen ska han ut och äta med sina kompisar så jag är helt ensam då. Ikväll blir det medeljympa på friskis, dagen får jag väl spendera med lite plugg. Jippii!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: