Träningsvärk!

Ja, ni ser rubriken, jag har träningsvärk idag men det är skönt på nåt mysko vis :P Jag var på ett intesivpass igår och det gick helt okey tycker jag. Det var styrkan, läs armar, som var det jobbigaste för min del eftersom jag är så klen. Men jag tackar Trixie för att hon drog med mig ;) Idag är det vila och imorgon blir det friskis igen.

Idag har jag varit i skolan men jag gick bara på den första föreläsningen som var obligatorisk. Kännde mig inte särskilt motiverad att stanna, fick ju inte den bästa starten på dagen. När jag var ute med Theo i morse tyckte jag att det såg ut att bli en regnfri dag så jag tog ullkappan och cyklade till tåget. Cirka 200 meter innan stationen bestämmer sig himlen för att öppna sig! Sugväder :@ Samma sak händer såklart när jag cyklade hem efter skolan. Jag funderar på att krypa upp i torkskåpet ett.... Nej, det är nog bättre att göra en kopp te.

Kommentarer
Trixie

Åh vad kul :) Anettes pass är faktiskt bra även om det har varit bättre - tycker om när de är lite utmaning. :) Steppasset kommer va nytt för mig med, Therese har varit borta ett tag o har nytt pass.. Men kommer vara barnsligt lätt ;) Men man blir iaf svettig det är huvudsaken. Jag ska prova step 1 nu snart nångång,. :)

2009-11-23 16:16:35
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: