TVÅ DAGAR KVAR TILL NEW MOON

Jag längtar ihjäl mig nu! Kan det itne bara bli torsdag, pleeeeaaase?

Idag kommer Jenny hit och vi ska intensivplugga, tjohooo. Jag ska skriva klart mitt reflektionspapper också tror jag.

Jag vaknade halv sex i morse av att jag hade sjukt ont i magen sen gick det över på typ en minut så jag kunde somna om igen. Nästa gång jag vaknade var klockan åtta och katten klättrade på mig. Han har sovit hos mig halva natten och imellanåt vaknar jag av att jag ligger på honom, oopps. Men han verkar klara sig i alla fall. En dag förra veckan när han låg i Theos (hunden) korg kom Theo och la sig ovanpå honom men han reste sig snabbt igen, då låg katten bara kvar. Konstig filur den där.

Får väl skriva några rader på reflektionspappret nu innan Jenny kommer.

Vi hörs när vi hörs :)

Klicka på bannern för att få fler besökare till din blogg!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: