En dag på Väla

Ja, det var vi värda tycker jag! Idag har jag och Jenny varit på Väla, blev väl mest shopping för min del. Jag köpte de två översta topparna (föregående inlägg), en massa kattsaker och ansiktsprodukter från apoteket. Som vanligt är jag mycket nöjd med mina köp. Egentligen skulle jag tränat 16-17 men saker och ting händer och jag tappade lusten totalt!

Ikväll blir det pizza sen film hemma hos några kompisar. Robert ringde och beställde pizza för en kvart sedan - 50 minuter tar det innan de är klara! Roma pizzeria i Åstorp är populär kan man säga... Men deras pizzor är jättegoda och JÄTTESTORA!

Imorgon klockan 11 ska vi åka till Tassebo och hämta vår lille sötis. Vi längtar så efter vår lille bebis ^^,

Kommentarer
Gynning

Ha en fortsatt trevlig fredagkväll

2009-10-02 20:26:37
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Trixie

såg hos en kompis som laddat.. ;) nr tre finns ute nu. ;)

2009-10-02 20:50:25
URL: http://triix.blogg.se/
Natasha

En lite kissemisse!!! ÅÅh, när får man hälsa på den??

2009-10-02 22:11:35
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: