Jag mår så j-a bra!

Jag var på medelpasset här i Åstorp ikväll och det gick riktigt bra idag. Helt plötsligt var passet bara slut haha :P Men men, imorgon ska jag gå på gästpasset på friskis.

I eftermiddags var jag och Robert en runda nere i stan. Vi ville såklart till Pistachia, fick stå i kö för att få komma in där, helt sjukt. Det ser nästan likadant ut som Tasty House men det är ju en av de förra ägarna som öppnat detta. Vi köpte godis för 181 kronor, men fick med oss två fullproppade kassar därifrån. Var även på Stadium, kände att jag var tvungen att köpa det snygga Nike-linnet och ett par 3/4 byxor från soc. Imorgon ska jag beställa lite från H&M. Men, ni får se allt imorgon, ska fota allt jag köpt sedan igår :) Ska inom på InterSport på familia och kolla om de har ett par sneakers som jag hittat också... :P

Vi hörs imorgon!

Nu blir det mys framför tvn!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: