Träningsdagbok vecka 40

Måndag: Balett + streetdance
Tisdag: Danspass på SATS
Onsdag: Streetdance + showjazz
Torsdag: Medelpass
Fredag: Vila
Lördag: Vila
Söndag: Yoga

I´m back in business! Nu har min förkylning äntligen gått ur kroppen. För någon vecka sedan var det kick off på Campus och då var jag med i en tävling som SATS höll i och jag vann en fri träningsdag där. Valde då danspasset som jag gick på i tisdags. Kul att prova på något annat!

Idag (söndag) testade jag yoga för första gången i mitt liv. Jag var på Qi Gong för nåt år sedan men tyckte inte om det riktigt... Men yoga gillade jag, vet inte om de skiljer sig åt mycket eller om det är jag som förändrats? :P Det jag ogillade med Qi Gong just då var att det gick så långsamt hehe. Jag i ett nötskal!

Bildlänk

Kommentarer
Trixie

Härlig vecka ;) Förra veckan körde jag också 5 dagar.. ;) Denna veckan blir det väl nåt liknande.. Dubbelpass igår imorse simmade jag och ikväll blir det intensiv.. :D Imorgon step och kanske medelpuls efter.. ;)

2009-10-05 14:12:51
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: