En söndagskväll

Jag tycker helgerna bara flyger förbi :( Så tråkigt! Nu har jag dessutom jobbat två helger i rad, fredag + lördag. Denna dagen har jag bara tillbringat i soffan och det har varit himla härligt! Jag är ju fortfarande förkyld så vila står som prio ett på min lista.

Vi kollade om det fanns några biljetter kvar till Flickan som lekte med elden men det är nästan fullt, bara dåliga platser kvar! Får väl se den imorgon. Vi såg Män som hatar kvinnor förra veckan så nu vill man ju se fortsättningen. Är det någon av er som sett Flickan som lekte med elden nu?

Bildlänk


Kommentarer
Carro

Sv: Jag har lagt till denna bloggen nu. Du har fortfarande kvar mig på bloglovin?



Jo, verkar som att många har samma problem. Men har inte fått några tips.

2009-09-20 19:02:56
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Natasha!

Wiie tack för uppvaktningen ;) Vi såg filmen igår som en födelsedagspresent. Den är MYCKET bättre än män som hatar kvinnor! Puss!

2009-09-21 10:21:37
anniepannie

har inte sett den ännu men har tänkt att se den snart, snart!! Är mkt förväntansfull!

2009-09-22 10:52:19
URL: http://annierapp.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: