Härliga söndag!

Idag har jag i princip bara slappat. Sååå skönt! Vad har ni hittat på idag? Jag känner mig lite seg nu men det kan ju bero på att jag fick gå upp halv 6 imorse för att hämta min kära pojkvän som varit ute och festat. Det blev ett stopp på konditoriet när de öppnade kl 6 haha. Kändes lagom konstigt. När vi kom hem igen gick jag och la mig och sov till 9.

Jag har börjat spela farmville idag, lite sen på det haha men vadå :P Det är väldigt meningslöst men ändå roligt på nåt vis. Ja, ni kan få se hur långt jag har kommit!

Kommentarer
Miiah

Sv: Åh så mysigt att titta på kattunge.. :) Ska ni ha den? Jag vill så gärna ha en katt jag med :)



Jag har varit på center syd och diskat hos min pappa och pluggat och beställt kläder och tvättat håret :P Haha, det var nog allt :)



Kramar!

2009-09-27 20:57:39
URL: http://miijauh.devote.se/
Miiah

Sv: Så roligt:) Så underbart av er att ta ifrån ett djurhem också, så dem små hemlösa katterna också får en chans.. Stor credit för det :) Hoppas ni får kissen!



Ska hålla alla mina tummar här med=) Ni får hålla mig uppdaterad hehe:)



Kramar:)

2009-09-27 21:52:47
URL: http://miijauh.devote.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: