Lördag

Idag ska jag försöka vara en bättre bloggare! Jag ska göra det jag gör bäst, shoppa, senare i eftermiddag. Så förhoppningsvis blir det något att visa upp senare idag :) Jag ska köra och hämta min söta vovve hos mamma, sen ska jag borsta och duscha honom för han luktar apa om ajg ska vara helt ärlig! Måste även till biblioteket och låna en bok som jag ska läsa ut tills på torsdag... Fullt rulle var det ja. Blir ingen träning idag för jag är helt täppt i näsan och känner mig lite seg i kroppen. Trodde jag skulle svimma i torsdags på medelpasset, det var asjobbigt. Sen blir det dessutom träning 5 dagar i rad. Medelpass imorgon - det ska vara ett pass med live-musik, dans på måndag och onsdag, SATS-dans på tisdag, medelpass på torsdag... Ja, jag ska träna på SATS på tisdag för ajg har vunnit en gratis träningsdag där. Jag får ta med mig en vän så om det är någon som är intresserad - säg till! Det börjar 17.30.

Nu kallar duschen och jag borde sluta innan inlägget blir fem mil långt!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: