Måndag

Då var ännu en ny vecka här som vi går in i med nya friska tag!

Är allt bra med er idag? Hur har helgen varit? Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera i helgen men man har ju så mycket annat att göra då. Jag har i alla fall haft en jättebra helg, lugn och mysig. Igår var vi på Tassebo i Helsingborg och tittade på kattungar. Sååå många söta men vi fastnade för lille Pondus så vi skrev upp oss på intresselistan och nu ska vi vänta i ca en vecka innan vi får besked ifall vi får honom. Han är svart-brun och har en liten vit fläck framme på bringan.

Vad händer idag då? Själv ska jag läsa i en bok som heter Det var inte mitt fel! Om konsten att ta ansvar, det är en bok som min grupp har blivit tilldelad i skolan. Vi ska läsa den och sammanfatta den på tre sidor inför ett litteraturseminarie vi har nästa vecka. Jag tänkte även kolla runt på nätet efter lite nya träningskläder, främst till dansen då. Har ni tips på sidor så säg till! Imorgonkväll har friskis medlemskväll på intersport och då tänkte jag se om jag inte kan hitta nya sneakers till streeten. Mycket som behöver köpas! Jag behöver ett par vardagsstövlar med lågt skaft och gummistövlar, för det har jag fortfarande inte köpt! Varför måste skor vara så dyrt?

Kommentarer
Miiah

Eller hur! Dumma dyra skor :P Hoppas boken är någorlunda rolig, vad är det du pluggar för något? :)



Sv: Haha men visst är det? Man bara önskar att man hade mer pengar lixom haha. Oj! Jag har typ inga baskläder alls.. hm.. äger EN långärmad tröja :O haha! Men sen är man så dålig på att köpa det man verkligen behöver vs det man vill ha :P



Ja, gör det :) Japp, nu har jag lagt till dig! Hoppas allt är bra med dig?

Kramar

2009-09-28 10:31:39
URL: http://miijauh.devote.se/
Christina

Hej, kolla Stadium oxå - jag tycker de har bättre priser än Intersport.

2009-09-28 13:16:56
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: