Shoppat idag :)

Jag och mamma var på Familia idag, de har 3-årsjubileum denna helgen så affärerna har lite erbjudanden.

Detta köpte jag:

Jeansleggins Vero Moda, 159;-, Cassels


Cardigan, 199;-, Gina Tricot


Benvärmare, 49;-, Gina Tricot


Trosor, Cubus, 3 st för 98;-



Vad tycker ni om mina inköp? Jeanslegginsen är snygga va?
Har haft dem på mig nu ikväll för att töja ut dem, det är ett helt företag att få på dem kan jag säga.

Ikväll har jag haft finbesök, Jenny var här och vi blev bjudna på god mat som Robert och Markus lagade. Det blev fläskfile med champinjonsås och potatis som jag inte vet vad de kallas. Gott var det iaf!  Nu har Jenny åkt hem och jag sitter här ensam, Robert är ute och partajar, jag är för trött för att hänga med. Blir till att hämta honom i natt.
Tjohooo!

Kommentarer
Miiah

Oh vilka fina kläder! Gillade cardiganen :)



Sv: Så bra att filmen var bra, då ska jag föreslå den för pojkvännen ;) Ja, jag vet att det finns andra filmer före den, det är ju en liten serie som sagt :) Dock gillade jag inte dem men denna kanske är bättre :)



Vad gör du idag? :)

Kramar!

2009-09-27 16:26:01
URL: http://miijauh.devote.se/
Trixie

Snygga inköp.. :)

2009-09-27 17:32:06
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: