Annandag Påsk

God morgon på er!

Nu är påsken nästan över och det är ganska skönt tycker jag. Det känns som att jag har ätit för en vecka framåt med tanke på allt godis jag har stoppat i mig. Usch... Har gått och haft ont i magen nu i två dagar så det är nog dags för en liten detox. Det blir alltså inget godis nu på ett tag. Jag har inte ens öppnat påskägget jag fick av Robert och så lär det nog förbli i några dagar för jag är inte alls sugen.

Vad har vi haft för oss i påsk då? Jo, i lördags var vi på hederlig påskmiddag hos mamma. Jag åt tills jag trodde att jag skulle spricka, älskar lax! Sen gick jag och Robert på bio på kvällen. Vi såg Shutter Island på Röda Kvarn i Ängelholm, första gången vi var där - jättefin biograf! Jag säger bara - se Shutter Island om ni inte redan har sett den! Den var jättebra men jag är lite förvirrad över slutet, det kan tolkas på olika sätt.

Igår var vi på min styvsysters dotters dop, alltså Emilia. Sedan åkte vi hem till dem i Landskrona och åt smörgåstårta och princesstårta. Mycket trevlig dag :)

Det kommer lite bilder senare idag hoppas jag. Jag ska ju träna klockan 12 idag så jag får se vad jag hinner. Nu ska all påskmaten bort!

Hoppas att er påskhelg har varit lika trevlig som min :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: