Fråga - Frukost!

Jag älskar att ta lååånga och sena frukostar när jag har gott om tid på förmiddagen. Jag har svårt att äta frukost tidigt på morgonen och har jag ont om tid på mig att äta så blir det oftast bara en tallrik med fil eller yoghurt, eller en smoothie. Men idag har jag gott om tid på mig så jag har suttit och mumsat i mig frukost i en timme. Yummi!

Vad brukar du äta till frukost? :)


Idag blev det kaffe, banan- och hallonsmoothie med apelsinjuice, en Digga-bulle, äggröra och tomat. Har nog nästan fått i mig mina 500 gram frukt och grönsaker idag :P


Kommentarer
Trixie

mums vad gott!



det blir alltid gröt i princip.. hehe ;)

2010-04-26 10:25:09
URL: http://triix.blogg.se/
Matilda

håller med, älskar att äta lång och god frukost! =) när det ska va extra fint gör jag snittar med fyllning, lägger upp skuren frukt och grönsaker på fat, pressar apelsinjuice.. fixar kanske en smoothie.. finns ju hur mycket gott som helst att äta till frukost! bästa målet!

2010-04-26 21:44:43
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: