God morgon?!

Hoppas att ni har sovit gott inatt för det har jag. Vi vaknade för 40 minuter sedan. Jag som aldrig sover så länge. Nu mår jag bara dåligt för att jag har sovit för många timmar. Jag vill äta en god frukost men vi har inget bröd hemma, ibland känns livet hårt.

Men denna dagen ska väl bli bra den med, bara jag får i mig lite frukost så! Solen skiner och det är jättevarmt ute. Jag höll på att koka i min ulljacka när jag var ute med Theo så idag blir det skinnjackan för hela slanten, nice :) Ska fota lite mer saker som jag ska lägga ut på min bloppis

Hörs senare!

Kommentarer
Trixie

Jag mår med dåligt när jag sover för länge :P Men idag hade jag en tid o passa så va uppe 7... :)

2010-04-07 13:43:08
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: