Söndag

God morgon!

Nu är jag tillbaka igen efter ett litet uppehåll. I fredags ringde de från jobb och frågade om jag ville jobba igår (lördag) från 6 till 15 med eventuell övertid. Jag tackade självklart ja! Så igår ringde väckarklockan 04.45, hemskt... Men jag överlevde dagen och jobbade till och med över en timme. Jag hade bestämt med Angela att jag skulle med ut med jag orkade inte efter det arbetspasset, tyvärr. Idag har jag i alla fall sovit  ut och just nu sitter jag här och planerar dagens träning, nämligen löpträning! Jag har hittat ett "kom igång-schema" från www.marathon.se som jag tänkte börja med men jag kommer självklart hoppa fram en bit i schemat eftersom jag redan håller på med annan träning. Det är bara svårt att veta exakt var man ska börja men jag testar med Pass 1 vecka 4 sen får jag se om jag behöver backa lite eller om jag kan gå framåt. Nu får jag ju inviga min nya löparjacka också!



Magen skriker efter mat så nu ska jag göra frukost!


Kommentarer
Jenny

haha, ja nu går det undan :P haha. Den ser enorm ut på bilden, fast känns faktiskt inte riktigt så enorm än, men det kommer!

2010-04-11 10:03:54
URL: http://jennysofi.blogg.se/
Jenny

Jaa, 7 hela veckor puuuuuuuh.. Nej ingen känsla alls faktiskt, och Stefan tror olika hela tiden :P

2010-04-11 10:24:36
URL: http://jennysofi.blogg.se/
Jenny

Nej, har vi klarat oss från att ta reda på det så här länge kan vi klara några veckor till :P

2010-04-12 07:37:12
URL: http://jennysofi.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: