Nattugglar

Här sitter jag och ugglar som en annan... Minns inte när jag var vaken så här länge senast, utan någon speciell anledning. Jag ska upp tidigt imorgon men ändå är jag uppe. Detta har jag lyckats med på endast två dygn. Verkligen duktigt av mig :]

Sökte efter mitt paket från gymgrossisten och det befann sig i Göteborg kl 19 så jag lär väl få det imorgon! Hoppas det kommer så vi hinner prova det efter träningen imorgon, jag är riktigt nyfiken på det. När jag gick in på sökfunktionen för kolliid stod där ett meddelande om att de hade störningar i flygtrafiken till norrland, tur man inte bor där så man får posten för sent. Samma sak när vi skulle beställa, det gick inte att få expresspaket till norrland och Gottland. Hehe...

Nej nu svamlar jag! Tack och hej leverpastej! God natt!

P.S. Se filmen "Prom night" innan ni går och lägger er nån kväll. Den visas på TV1000, finns säkert på On Demand.D.S.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: