Danmark & Lussevaka

Ikväll är det dags att Lussevaka men först ska vi en snabb runda över till Danmark och köpa lite godsaker. Sen blir det till att åka hem och ladda och vila inför nattens lussevaka. Vi ska till Filmstaden, precis som vi gjort de senaste åren. Hoppas, som alltid, på bra filmer. För två år sedan visade de Eden Lake, jag mådde så dåligt så då gick det verkligen inte att somna till filmerna (det har jag ju gjort nån gång när det har visats tråkiga filmer...).

Jag hade tänkt skicka in en jobbansökan idag men vår skrivare strejkare och jag får snart fett dampryck på den. Mitt tålamod räcker verkligen inte till för sånt... Då är det tur att jag har Robert som har lite mer av den varan.


Kommentarer
Trixie

jag vill också!! nästa år hehe.



haha vadå varför undrar robert de? tyckte han dom va hemska? ;P tror inte ja ska köpa men hade velat ha dom ;D

2010-12-12 19:41:21
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: