Jag vann!

Hihi, jag vann Carlshamns-tävlingen så snart lär jag väl få en presentcheck med posten. Då ska jag bjuda på fika. Okey, ni som känner mig vet väl om att jag kan baka men varför inte testa lite fusk ibland? ;) Då kan ni komma hyfsat oinbjudna så slänger jag bara ihop en mix sådär lite snabbt samtidigt som jag smetar mjöl i ansiktet. Precis som i Ekströms reklam när de bakar paj.

Idag är jag helt ledig. Varken jobb, skola eller träning. Dock ska jag plugga lite här hemma men jag har i alla fall ingen tid att passa. Ikväll blir det förhoppningsvis mys till Let´s dance tillsammans med Jenny.
Ja, det jag skulle komma till i detta stycke var att jag, trots att jag inte har någon tid att passa, inte kunde sova längre än till 06.30 idag. Då vaknade jag och fem minuter senare vaknade även Theo, som låg vid mina fötter uppe i sängen. Lite kul är det för igår diskuterade jag och Robert att Theo aldrig sover på min sida av sängen. Han ligger alltid vid Roberts fotända, oavsett om Robert ligger i sängen eller ej. Theo kanske hörde det så att det var därför han la sig hos mig i morse för att göra mig glad. :) Min hund är snäll ♥
Jag & Jenny "Blondie & Brunetten", en utekväll i somras
Ge mig sommar... Ge mig juni...

Kommentarer
Matilda

hihi vad kul att du vann!

2010-02-26 13:43:46
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: