Lördag

"God morgon"!

Nej, jag har varit vaken sedan 10 i morse, det blev ju lite sent igår så därför kunde jag för en gångs skull sova länge!! Igår var jag hos en kompis i stan. Robert skulle kolla film med sitt grabbgäng ;) så jag passade på att åka med honom in till stan. Vi var hemma vid 1 i natt och då somnade jag gott efter att ha gått nattrunda med Theo. Theo tog också sovmorgon, annars vaknar han ju vid 6. Vi behövde nog sova ut alla tre.
Igår tränade jag på Studio Aktiverum på Berga för andra gången. Jag gillar deras gym riktigt mycket, tar emot att säga detta men jag trivs bättre med att träna i deras gym än på F&S... Men jag ska inte byta gym för de har fler pass att välja mellan på F&S och det är ju passen jag helst vill gå på. Imorgon bitti blir det till att prova på Indoor walking.  Nästa vecka är jag tillbaka igen Trixie ;)

Indoor walking in action :P

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: