Min födelsedagsfest

I lördags hade jag fest här hemma för mina vänner och igår bjöd jag hem familjen men de fotona finns på mammas kamera så de kommer senare :)


Jag & Mia


Pondus var självklart också med :)


Teuta, Cassandra, Robert, Gustaf, Bettina & Ali


Natasha goes fjortis in the window ;) men jag tycker om dig ändå haha <3


Jag & Natasha


Bästa vänner <3


Me :)


Teuta, Robert, Matilda, Gustaf & Mia


Natasha, jag, Cassandra & Teuta

TACKA ALLA NI SOM FÖRGYLLDE MIN DAG OCH KVÄLL ♥

Kommentarer
Linda - ndaiL

Okej, det lät ju superintressant!



Jag jobbar som personlig assistent.



vad vill du jobba med sen?

2010-02-01 22:44:01
URL: http://ndail.blogg.se/
Fjortisen!

Nåååååågon fick ju va festens fjortis, haha!

2010-02-02 09:27:21
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: