Tisdagen den 16 februari 2010

Hello!

Hoppas att ni mår bra idag. Själv mår jag super, jag kan säga att jag känner att jag lever. Har lite tränignsvärk från baletten igår. Det var min första balettlektion denna terminen eftersom jag var sjuk förra veckan.

Dagens stora plan är att åka ner i stan och möta upp Robert halv tre, då ska vi äta sushi, en av mina favoriträtter :) Ikväll blir det nog lite träning.

Igårkväll la Robert Pondus ovanpå Theo när han låg i sin korg, Pondus älskade det! Han spann som bara den och låg kvar där till Theo reste sig. Det såg så mysigt ut. Kul att hund och katt inte behöver vara som katt och hund. Ska lägga upp en bild på dem senare. ♥

Nu ska jag gå och hänga upp tvätt. Ha en bra dag i snön :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: