Träningskalender

God kväll alla glada! Nu mår jag toppen igen och känner mig pigg! Hoppade träningen idag eftersom jag mått lite illa idag och känt mig allmänt seg.
Tänkte tipsa er om en bra sida där man kan skriva in sina planerade och utförda träningspass. Där ser man exakt vad man har tränat och vilken tid. Dessutom finns det statistik över frånvarodagar som vila, sjukdom eller skada. Perfekt när du vill planera veckans träning eller bara för att kunna gå tillbaka och se hur du tränat.Det finns flera funktioner som t.ex. kostverktyg som räknar ut hur mycket kcal du fått i dig på en dag m.m. Jag använder den för att skriva in vilka pass jag gått på och för att planera kommande träning. Shapelink.com

Kommentarer
Trixie

Perfekt sida :D

2010-02-23 20:49:01
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: