20100126

Kan fortfarande inte skriva 2010! Igår kväll kom jag igång med träningen igen efter semestern och över en veckas uppehåll. Jovisst, jag har simmat 40 om dagen, men bara några dagar av semestern hehe. Men ändå har jag gått upp tre kilo vilket resulterade i att jag inte kunde knäppa mina jeans (ej stretch) i görrgår. Sist jag använde dem var bara några dagar innan vi åkte... Igår var jag på skivstång/step så jag har träningsvärk i armarna idag. Det var så jobbigt att jag inte orkade alla rep äns! :O
Ärligt inlägg...

Idag ska jag börja planera mina matinköp inför veckan och helgen, jag fyller ju år på lördag. ;)

Nu ska jag gå igenom bilderna på resan, sen kommer här en bildbomb!


Kommentarer
Trixie

Haha, ärlighet varar längst ;) Men de där kommer du gå ner lika fort igen när du kommer in i dom gamla varnorna.



Ser fram emot bildbomben ;)

2010-01-26 13:22:13
URL: http://triix.blogg.se/
Trixie

Ja, idag blir det Andrés intensiv :) Ska du?

2010-01-26 13:36:42
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: