På lördag smäller det!

En dag kvar i detta kalla land!

Imorse vaknade jag vid sextiden av att Theo gnällde och höll på. Han kliade sig i örat och gick runt i lägenheten så jag ringde veterinären. Han har svamp i örat ;S Så nu ska han få örondroppar i tio dagar. Mamma frågade veterinären om vi kunde få klippkort där, känns ju som att vi åker dit varje månad. Snart ska vi dit igen för att kastrera och tatuera Pondus.

Jag har skrivit klart min självreflektion för denna kursen och ska nog skicka in den ikväll också sen får man väl börja packa, det är så tråkigt. Men jag måste. Vi var iväg och lånade resväskor av Roberts syster och min pappa igår. Den jag ska ha är så stor så jag får plats i den. Fattas bara några cm för att vi ska kunna stänga den hehe. Ja, vi testade igår.

Ikväll blir det träning igen, medelpass, jag vilade igår för annars hade det blivit fyra dagar i rad. Hade tänkt gå på step 2 i stan men nu ska inte Robert in till stan så jag tränar i Åstorp idag. Hon har ett nytt pass nu och det är ett riktigt mördarpass. Är det verkligen medelnivå? I en övning står vi som kräftan och sparkar benen rakt ut/springer, f-n va jobbigt det var, sen hoppar vi ut och in med benen i samma ställning. 
Tanken är att jag ska träna imorgon också. Jag vill ha plats på skivstångspasset så jag kollar bokning med jämna mellanrum, får jag ingen plats där blir det gymmet. Måste trötta ut mig innan flygresan så jag kan sova ;) Nu ska jag fixa låtlistor i Spotify som jag ska lägga in på mobilen!

Här får ni en bra låt!

Cascada - Fever


Kommentarer
Trixie

Oj vilket långt trevligt inlägg :D

Kräftan, vad menar du då? Haha ;) jag ska på intensivpass idag.. :) hoppas ni får en underbar vvecka i värmen.. :)

2010-01-14 17:16:33
URL: http://triix.blogg.se/
Bella

ja det gör så jag bara mer vill ha sommar :) Jag bara älskar det! Är den låten ny? :D

2010-01-14 18:59:46
URL: http://bellablogg.se
Bella

Jag älskar låten. har lyssnar på den 20 gånger minst..

2010-01-15 15:06:55
URL: http://bellablogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: