Söndag

Jag kom hem för en liten stund sedan bara, sådär lagom seg i huvudet och övertrött så att jag inte kan sova. Vaknade nämligen klockan fem imorse, samtidigt som Roberts alarm ringde. Hungrig som jag var så gick jag upp och åt frukost med Robert innan han körde till jobb. Sen var det kört. Solen började gå upp och vi har ju ingen mörkläggningsgardin i sovrummet om man säger så. Sååå, jag satte mig vid datorn och skrev lite på kompletteringsuppgiften jag har sedan vår Gran Canaria-resa hehe... Satt med den i tre timmar, till klockan var nio. Gjorde vid mig lite och sen ringde jag mamma strax efter nio. När klockan hade passerat tio ringde jag en kund jag skulle leverera till i Klippan, var där vid 11 och sen hem till mamma. Höll på att somna på soffan på altanen! Men sen har jag bara suttit och läst hela dagen. Inte orkat göra någonting, jo, badat Theo för han ska till frissan imorgon! När vi hade sköljt av balsamet från halva hans kropp och då han var som blötast hoppar han ut från badkaret och rister sig så det blev värsta pölen på golvet. Orka. Ner med hunden i badkaret igen och skölja färdigt. Tur att mamma hjälpte mig!

Har för övrigt haft en lugn helg, i fredags var jag på stranden med Jenny, Casse och en liten stund var Steffie också med. På kvällen grillade vi hemma hos Jenny och Stefan, och lille Aldin såklart :) Massa mys ♥

Nu ska jag slänga mig i sängen och sova till klockan halv åtta potta.

Natti natti!

Kommentarer
Mia

UNDERBAR!!! Hur ska man överleva till nr 4?! Haft en bra helg? Kram

2010-07-19 08:52:28
URL: http://livskvalitetalamia.blogg.se/
Trixie

Åh pratar ni om lördag.. Det hade funkat perfekt för mig men Tina ska på fest på kvällen och det är tydligen roligare än tivoli... Hm. SKa se om jag kan göra nåt åt saken :P Hur har dom öppet? PÅ deras hemsida står bara datum-öppettider haha ;D

2010-07-19 16:56:04
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: