Förkyld

"God" morgon på er!

Imorse vaknade jag upp med svullen hals och huvudvärk. Trevligt värre. Jag vill inte vara sjuk :( Känner mig superduperseg nu och jag vet inte ens om jag orkar göra frukost.

Förövrigt så har vi en väldigt klumpig liten kisekatt ed tratt här hemma nu. Pondus kastrerades igår så det kommer bli en spännande vecka nu när han ska gå med tratten. Men Theo är så hjälpsam och tvättar honom i ansiktet hela tiden. När jag kollade kattlådan imorse så hade han nog fastnat med tratten i sanden direkt efter att han hade kissat för det låg kissig sand utanför lådan. Äckligt. Stackaren fick ju göra en bukoperation eftersom han är kryptorkid, alltså hans testiklar hade inte vandrat ner/ut så veterinären blev tvugnen att öppna upp magen och allt.

Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. Haha ingen fara :D men skorna är verkligen gryyymt snygga :D

2010-03-18 10:17:30
URL: http://candis.se
Matilda

naww stackarn! hoppas han kryar på sig fort fort fort! han ser ju så ledsen ut :(

2010-03-22 10:17:43
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: