Pålsjö skog

God kväll!
Hoppas att ni har haft en trevlig helg, det har jag. Igår vaknade tidigt och passade då på att läsa en massa till min kompletteringsuppgift som ska vara klar på fredag. Resten av lördagen spnderades med städning, slappe och liiiite mer plugg. Framåt kvällen kom vi fram till att vi inte orkade laga någon mat så det blev vårt favoritthai-ställe här i Åstorp, Thai-Lina. Jag ville ha kinamat men Robert fick sin vilja igenom... För en gångs skull tig jag något annat än fyra små rätter. Vi åt ju mycket räkor när vi var på GC så jag har väl fått lite smak för det, jätteräkor då. Därför tog jag jätteräkor på spett med jordnötssås, den godaste jordnötssåsen på läääänge, mums. En massa goda grönsaker med. Perfekt mat till melodifestivalen. Jag ville att Salem skulle vinna men Annas låt är också grym så nu håller vi tummarna!
Dagen idag har spenderats med världens bästa Jenny <3 Jag hämtade upp henne och vi körde ut till Pålsjö skog med våra fina vovvar. De fick springa runt och leka lite (Theo jagade mini-Nalle som skrek som en stucken gris, hehe) samtidigt som även jag och Jenny fick lite motion . Det blev nog mest funktionell träning för vår del eftersom de flesta stigarna var snorhala men Theo var duktig som inte drog omkull mig. Sen åkte vi hem hit, duschade dyngig Theo och fikade med mackor, Ballerina kladdkaka och vit kladdkaka. Nästa vecka får allt bli lite sundare!
Receptet på den vita kladdkakan kommer ifrån bloggen Kalasgott. En mycket fin blogg med en massa smarriga recept!
Snart kallar sängen! Natti natti!

Kommentarer
Smse ^^

Vad är för dig det bästa med att blogga? Varför bloggar du? ^^ Mvh Sandra .ms. Engström

Bitterfittan

hoppas du sover gott nu då ;)

2010-03-15 01:44:39
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
simone

Hej madeleine, hoppas du har en mysig måndag, har ni också sol? :)

2010-03-15 16:21:13
URL: http://fattybom.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: