Skor

Vid fyra tiden idag fick jag ett ryck så jag ringde Louise och frågade om hon ville hänga med mig till Väla för att gå skojakt. Hon har redan sett klänningen jag ska ha på examensbanketten så hon var till bra hjälp. Det gick snabbt för mig att hitta ett par. Först provade jag ett par på H&M och la undan dem tills imorgon, sen en snabb runda inom Din Sko och sist Trampolin och där var DE skorna. Himlans sköna att gå i!
699 kr, Trampolin

Lite dåliga mobilbilder men å andra sidan ska ni ju inte se dem nu egentligen utan de ska ses IRL på min examensdag :)

Kommentarer
Natasha!

Grymma skor! Skitsnygga! Saknar dig, men vi ses ju snart :) om du vill kan du skicka ditt kontonummer så kan jag ge dig dina pengar för den 4:e :)

2010-05-26 22:24:51
Matilda

Assnygga!! om jag hade varit lite kortare så hade jag med velat ha ett par såna =)

2010-05-26 22:49:39
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: