Tisdag

Hej!


Vill bara passa på att säga att jag lever. Jag har ju fått en del kommentarer om att jag inte uppdaterar så bra. Beror väl mest på att jag inte har haft tid för saker att skriva har jag nog :P
Vi var i Stockholm och såg Lady GaGa i helgen. Tyvärr finns det inga bilder eftersom det inte gick att fota därifrån vi satt. Är grymt besviken på platserna och jag höll på att börja gråta när vi kom in där och jag såg hur dåligt vi satt. Men men... Satsar på att få tag i ståplatsbiljetter till Malmö Arena så fort jag har pengar istället! Jag ska aldrig mer ha sittplats på en konsert, jo kanske om jag vet exakt var jag kommer hamna men annars ståplats. I somras stod vi bara någon meter från scenen på Lady GaGa-konserten och det var GRYMT. Vi fick i alla fall höra ett sjukt bra framträdande. Hon är ju inte annat än bäst live!
Bild från Gröna Lund

Kommentarer
Trixie

Oj, vad tråkigt att det var så dåligt =( När kommer hon till Malmö? Hoppas du får ståplats där! Ska hålla tummarna...

2010-05-11 23:22:15
URL: http://triix.blogg.se/
Trixie

Ja du får vinka till mig ;)



Får spana in där dagligen för de ska fyllas med bilder ;)

2010-05-11 23:31:10
URL: http://triix.blogg.se/
Matilda

sv: tack för peppet! efter regn kommer väl sol så det är bara att stå ut med de där svackorna som kommer ibland =)



vad synd att ni såg så dåligt på gaga :( du som hade väntat så länge på det! tur att hon sjöng bra då iaf ;) jag ska förresten kolla upp om jag kan komma på ditt tupperware grejs! eventuellt ska vi ner då ändå för ett födelsedagskalas så kanske kan slå två flugor i en smäll :) jag återkommer om det!

2010-05-15 17:17:37
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: