Torsdag

Jag vet snart inte vad jag ska göra. Jag hostar hela tiden! Visserligen är det väl värst på morgon men igår och i förrgår var det hemskt. Så fort jag kom in efter att ha varit utomhus kändes luften så torr så då började det klia i ögonen och jag hostade som bara den! Blä! Jag ska ju på bio ikväll!

Igår när vi var på Väla testade jag ett par skor på H&M också som jag skrev om. Åå de är så fina men nej, jag kan inte köpa de också hehe. Ni ska i alla fall få se en bild på dem.



Jag la undan de bruna men sen finns de i ljusbeige med som jag även testade förra året men jag behöll dem inte.

Nu sitter jag och väntar på att H&M's nyheter ska komma upp på webshopen. Under tiden ska jag nog fixa frukost!

Kommentarer
Trixie

dom till höger har jag :)

2010-05-28 13:22:43
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: