Wohooo

God morgon!

Kan man bli annat än glad när man går ut i skinnjacka och det är alldeles för varmt?! Termometern visar just 15,5 grader i skuggan. Jag är så glad! Jag vaknade halv sex i morse för att gå igenom vår uppsats en sista gång innan jag skickade in den. Nu är det nära. Snart snart snaaaart! På fredag ska vi få reda på om vi får gå upp för opponering och sen har vi till nästa onsdag på oss att göra ändringar för då är det deadline, sista inlämningen.

Jag har kommit in på två juridikkurser i sommar men jag ska bara tacka ja till den ena, Arbetsrätt. Den är på 7,5 hp och går på halvfart i sommar. Eftersom jag vill jobba med personal är det en bra kurs att ha i bagaget. Det ordnar upp sig sakt men säkert för min framtid nu och jag har inte så mycket panik längre. I söndags blev jag uppstartad på Tupperware igen och ska ha hem lite folk här lördag och söndag sen får jag försöka boka in så många demon som möjligt. Idag ska jag dessutom på jobbintervju så vi håller tummarna för det med. När jag sökte det jobbet skrev jag att jag var intresserad av heltid men så är ju inte fallet längre...


Jag och min lille snutt Theo <3

♥ ♥ ♥

Pratade med en vän igår via msn och hon berättade en sak som jag aldrig någonsin kunde tro om de personerna! Jag var helt chockad. En nära vän som har gett sig in i något som en sann vän aldrig skulle göra. Jag hoppas att ni båda har jävligt dåligt samvete för vad ni har gjort för det är inte okej! Jag har bara träffat vännen ett antal gånger men du verkade vara en bra människa och jag tyckte det var kul att du var så lätt att prata med och få kontakt med. Att sen de två dessutom gjorde detta bakom ryggen på min vän. Herregud. Märker man att något är på väg att hända - ta upp det med din vän direkt eller varför inte bara dra sig ur? Eller varför överhuvudtaget utsätta sig för det från första början.
Ja, man kan vrida och vända på det hur länge som helt men det blir aldrig okej för det.

♥ ♥ ♥



Kommentarer
Angela

Du är en sann vän, tack för stödet <3 Måste ses snart snäckan! Puss puss

2010-05-19 13:15:04
URL: http://angelaaa.blogg.se/
Matilda

vad mycket här fanns att läsa på din blogg helt plötsligt.. måste va längesen jag var inne och kikade, haha.



vad kul med juridik! skönt att du känner dig lugn över saker och ting nu. man ska inte oroa sig så mkt, allting löser sig oftast till det bästa i slutändan! =) hur gick det på intervjun?

2010-05-22 16:56:55
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: