Lördagsmys

Sitter och äter frukost framför tvn nu och ska snart se ett avsnitt av Greys Anatomy. Bloggar inte så mycket nu men det beror väl mest på att det inte händer så mycket i mitt liv för tillfället. Fast igår hade jag en mycket trevlig kväll med Trixie, Tina och Jessica. Fick se både Tinas och Trixies llägenheter för första gången, väääldigt nice :) Vi åt tacos, drack lite vin/cider och spelade Goggle eyes, som vi skrattade. Spelet går ut på att man ska utföra olika uppdrag och ibland ska man ha ett par riktigt fula glasögon på sig som gör att man ser dåligt. 


Den enda normala bilden på min kamera... :P

Igår kväll när vi satt och snackade kollade Trixie träningsschemat och såg att där var en ändring och att det var favoritpasset istället klockan 10 idag. Och ja, vi övervägde att gå. Ställde till och med väckarklockan för att hinna imorse men bestämde oss för att vila idag. Vi får träna imorgon istället. Galna? Ja, lite kanske ;)

Kommentarer
Matilda

hahaha, "ibland ska man ha ett par riktigt fula glasögon på sig så man ser dåligt" !! det måste jag spela nångång :D



jo, vi har ju en del julpynt på gekås, hehe.. har dock inte hunnit kika sådär jättenoga på den avdelningen sen jag började jobba. man känner liksom inte riktigt för att vara kvar på gekås när man har jobbat klart för dagen :P men nej, jag tror faktiskt inte att du vill dit innan jul! haha, det är sjukt mkt folk hela tiden där nu. men ska du ändå dit så välj för guds skull en dag mitt i veckan ;)

2010-11-09 15:35:38
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Trixie

ganska galna, ja ;)

2010-11-16 11:59:10
URL: http://triix.blogg.se/
Jessica

Normal bild - det kan väl diskuteras hehe. Trixie blev jättebra men jag ser ju hemsk ut! :S Tack för en trevlig kväll i alla fall! :)

2010-11-25 23:26:20
URL: http://fliiingan.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: