Bruces skog

God morgon!

Det är lite dåligt med uppdatering nu men ajg har en massa annat att göra än sitta vid datorn på dagarna. I eftermiddag samt imorgon kommer jag dock vara fastkedjad för att plugga.

Om 20 minuter ska jag köra med Theo till Bruces skog men först ska vi möta upp Frida som inte hittar dit ;) Kanske uppdaterar med nåt kul sen. Har beställt stövlar från Ellos...!


Såhär kunde Theo se ut efter träningarna på brukshundsklubben, vintern 2007.


Vintern 2008.


Sommaren 2008.

Min älskade lilla vovve ♥

Kommentarer
Matilda

naw, söthunden! haha er katt verkar väldigt speciell.. men det är ju bra att han gillar kloklippning :D nej, jag fattar inte folk som åker dit på helgen och som sen dessutom går och gnäller över att där är trångt och mkt folk och blablabla.. det får man ju ha med i beräkningen.. :)

2010-10-25 09:57:16
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: