Julen står för dörren

Snart går vi in i november månad så det är bara att acceptera att julen snart är här. Jag har redan förberett mig genom att köpa en finfin chokladkalender med Hello Kitty-motiv ♥



I
dag var vi på Rusta, jag köpte mascara för 49 kronor och sedan kollade vi på en massa julpynt. Längtar efter att få ta fram det första julpyntet. Snart får man väl göra det, eller är det för tidigt?! :) Efter Rusta blev det en sväng inom Väla. Jag skulle köpa stövlar och efter att ha testat Nilson, Sko-Rönne, Trampolin och Scoretts stövelsortiment X antal gånger och flera gånger om gav jag upp. Antingen har jag überfeta vader eller så är 70 procent av stövlarna gjorda för anorektiker... Åkte till Hyllinge och gick in på Walk On, testade två par och där hittade jag stövlarna. Bild kommer i helgen!

Kommentarer
Matilda

för mig är det tvärtom när jag ska köpa skor.. alla är för breda för mina taniga smalfötter :P och tar jag en storlek mindre så blir de bara för små på längden.. jag har haft samma perfekta skinnstövlar i typ fem år nu som jag bara ÄLSKAR men tyvärr börjar de ge upp nu trots omsulningar/klackning och allehanda omsorg, haha. orkar inte ens tänka på att behöva prova ut nya..



har de fått in nåt fint julgrejs på rusta?? jag funderar på att ta mig en sväng dit nu snart =)

2010-11-04 17:45:24
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: