Sushi

Snart kommer mamma hit och då ska vi åka till Oj och handla lite - vi ska göra sushi ikväll :D Yummi yummi!



Igår var vi i Ullared, jag, Robert, Jenny, Albin och Markus. Albin är en riktig Ullareds-kille nu. Jag fyndade mer kläder än jag någonsin gjort där. Skippade dock underkläderna eftersom jag blivit missnöjd i efterhand med mina tidigare köp där. Det blev en softshell jacka samt en fleezejacka från PEAK, en svart och en vit tunika och tre skärp. Vi hittade även födelsedagspresenter till två av tre barn som fyller år i höst och en massa annat nödvändigt som man alltid hittar där. Jag och Jenny hittade två olika glassmaskiner men Robert och Markus dissade dem direkt eftersom det var skumma märken. Lika bra det kanske. Vi får leta upp en annan glassmaskin! Glömde dock att köpa klösbräda och transportbox till Pondus så det får vi spara till nästa gång. Markus slog rekord och handlade för 4700 kr. OHMYGOD!


Kommentarer
Matilda

eller hur, underkläderna suger på gekås! men killarnas underkläder är faktiskt bättre. inte för att jag har provat dem, men jag har fattat det som att de är bra haha. jag måste fråga hur ni gör sushi? har ni i rå fisk och hur gör ni isf med den? jag är så sugen på att testa och göra egen! särskilt när du alltid lägger upp bilder på eran som ser supersmaskig ut! :)

2010-09-09 16:37:12
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: