Morgon!

Dag fyra av fyra denna vecka, sedan tar jag långledigt i fyra dagar!
Idag är det skärtorsdagen så det är kanske många som jobbar halvdag? Jag jobbar i alla fall till 18.00, mindre kul men men... Det kommer nog att bli en lugn dag på jobb gissar jag. Ska ni flyga till Blåkulla idag? ;) Här kommer vara en hel del barn som tigger godis idag så det är ju tur för mig att jag inte är hemma.
Nu ska jag äta frukost, gröt med olika bär i, som vanlig. En kaffe på det så ska jag nog överleva denna dagen!

Kommentarer
Matilda

Haha, jag jobbade iinte heller halvdag på skärtorsdagen! Hade istället fullt upp från det att jag kom dit till att jag gick hem. Alla handlade ju mat eftersom det var sista vardagen innan påsk och dessutom löning :P Fast sen har jag varit ledig alla påskdagarna så jag ska inte klaga :D Såå himla skönt och perfekt väder som grädde på moset ju!

2011-04-25 19:31:16
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: