Jobb, plugg och träning

God morgon på er!

Trixie klagar på att jag bloggar för sällan och jag kan väl hålla med men inspirationen har väl inte riktigt funnits där men nu när det börjar bli lite vår luften kommer jag nog blogga mer. Har hittat en massa fina kläder som jag vill köpa som jag kanske gör ett kollage av... :) Den kommande veckan kommer jag vara lite ledig från jobb för att göra en hemtenta från förra året, håll tummarna för att jag klarar den nu...

Hoppas allt är bra med er denna torsdagsmorgon. Själv har jag sovit riktigt bra i natt och vaknade redan 06.20, 40 minuter innan alarmet skulle ringa så jag låg kvar i sängen och läste lite bloggar på mobilen. Ja, på tal om det, när släpps blogg.se's iPhoneapp? Då kan jag i alla fall lova er att jag kommer blogga mer!

Tänkte skriva lite om träningen, det går bra nu, jag och Trixie tränar oftast tillsammans och ibland blir vi även fler. Såhär ser planerna ut för denna vecka:
Måndag: Vila
Tisdag: Intensivpass + 55 min i gymmet
Onsdag: Intervall/Flex
Torsdag: Medel/Puls
Fredag: Vila
Lördag: Långstep 70 min
Söndag: Har inte bestämt mig än...

Något som vi ofta diskuterar är träningsbilder men vi kommer liksom aldrig till skott med det och då är det ju tur att Carina har kameran beredd ;P


Trixie & jag i svart och rosa med detaljer i vitt, snyggaste träningsfärgerna ;)

Kommentarer
Trixie

lätt snyggaste träningsfärgerna ;)

ja, jag undrade senast igårkväll när appen skulle släppas.. det stod om det på startsidan för ett tag sen och då skrev dom början på mars.. vi är liksom i mitten på mars nu ;P hhehe.

2011-03-17 09:49:17
URL: http://triix.blogg.se/
Carina

Jag kan vara er personliga fotograf =) jag har alltid kameran med mig så det är bara att hojta till!

2011-03-17 10:30:31
URL: http://bumsanrina.blogg.se/
Matilda

Ser proffsigt ut! :)

2011-03-21 18:28:43
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: