Bor i bilen

Igår kväll blev jag irriterad så att jag höll på att krevera! Vi hade varit i stugan i Åsljunga med pappa och Nada och medans vi var där bytte Bosse däck på min bil. På vägen hem kör vi alltså inom till mamma och Bosse för att lämna mammas bil och hämta min. Jag säger att mamma kan ta min nyckel så att hon kan hämta Theo på måndag när jag jobbar. Sen kör vi hem, 4,5 mil, har en jäkla tur med parkering i vår egen gata fast det är sent. När vi kommer in i porten ställer sig Robert och väntar på att jag låsa upp. Men jag lämnade min nyckel till mamma?! Roberts nycklar är kvar inne i lägenheten. Ååååhh. Vi fick alltså köra hem till mamma igen och hämta den &%!?@*# nyckeln.

Förstår ni irritationen?


Kommentarer
Natasha

Sötnos ;)

2011-10-23 16:35:26
Trixie

Åh fy fan vad jobbigt...!

2011-10-23 18:49:25
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: