Host host!

God morgon!

Hoppas att allt är bra med er. Jag är fortfarande sjuk, på kvällen känns det oftast lite bättre men morgon, förmiddag och eftermiddag är alltid värst. Det kliar i halsen precis hela tiden och jag har nog fått värsta hostan på länge. Känner mig helt matt! Igår började jag ta en annan hostmedicin och det känns kan jag säga, inget positivt men för hoppningsvis ska de driva bort skitet fortare. 



Jag har redan varit vaken en timme, vaknade av att jag inte kunde andas så då gick jag upp och så fort man reser sig från sängen sätter hostan igång. Nu orkar jag inte gå och lägga mig igen så jag ska nog göra lite te och äta frukost snart. 

Ha en bra dag!

Kommentarer
Mauuulin ;)

usch, vet exakt hur det är med den jääävla hostan! krya på dig! vi får ses sen någon dag när du blir frisk =)

2011-09-07 09:16:33
Trixie

nej jag har också chrome o den är helt sepe.... haha. :P kan inte kommentera ditt senaste inlägg..... tack för tvätt ;)



de ser inte alls bra ut på min data.. kanske bara här?? haha

2011-09-07 10:43:37
URL: http://triix.blogg.se/
Carina

Rethosta är verkligen irriterande! Hoppas det går över snart! Kram!

2011-09-07 12:19:36
URL: http://bumsanrina.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: