Puss på dig ;)


Kommentarer
Miiah

Åh vad söta ni är tillsammans :)



Sv: Haha nej det kan man nog inte :p Om man inte vill spendera mkt pengar på trosor iofs ;) Jaså jaha :) Tyvärr får jag åka en bit om jag ska till Cubus menmen :)



Aha, men breda utbildningar är väl också bra på sitt sätt så man har mycket att välja mellan sedan när man ska söka jobb? =) Jag går just nu sista året på barn och fritidsprogrammet med inriktningen social och pedagogisk. Direkt när jag tagit studenten nu 2010 ska jag in på högskolan om jag kommer in då =) Hoppas det!



Okej, det var många danser hihi ;) Själv har jag bara dansat streetdance innan, det var jätteroligt!



Kram

2009-09-29 13:55:01
URL: http://miijauh.devote.se/
Matilda

Hihi. Jaså, vad mysigt :) min lilla buskorv är ganska jobbig ja men så bor jag ju inte så stort heller så det kan va lite det som gör det ;)och hon är ju inte så gammal heller så hon kanske lugnar sig om man har tur :) som tur är så är hon himla söt och mysig mellan varven med haha. har haft henne ungefär en månad nu. Kram

2009-09-29 17:16:26
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Anonym

Heej vännen. Längesen! Jag pluggar i Malmö ja, transport management. Allt är superbra, hur är det själv?

2009-09-29 17:45:40
Trixie

Hehe :)

Ja DVD är jag väl lite bättre på.. Senast köpte jag Twilight.. ;) Förbokat Twilight Deluxe Edition med.. :P

2009-09-29 23:34:25
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: