Barnvakter

Känner att det är dags för en liten uppdatering här! Vi har passat Roberts systers barn i helgen så det har varit full rulle :) De har varit jättesnälla. Igår var vi på lekplatsen, de har gosat med djuren, cyklat... E ska hålla koll på Pondus hela tiden. Så fort Pondus lyckats gömma sig kommer E "hittar inte katten". Idag gick vi upp halv sju, tittade på barnprogrammen, åt frukost och sen gick vi ut på lekplatsen. Här är en stor lekplats med en stor klätterställning så jag fick va med och klättra en massa. Robert kommer ju inte igenom bildäcken som man ska klättra ner igenom, haha, så det fick jag vara med på. Har åkt rutschkana och linbana, gungat och ja, klättrat en massa.:) En tanke som slog mig när jag gungade var vad man egentligen sysslade med när man var liten? Hoppa när gungan är som högst upp i luften?! Och en sak till - jag blev åksjuk när jag gungade idag. Konstigt att jag alltid mådde illa på dagis??? 

Lite senare idag kommer Joanna hit med lite saker som hon ska förvara i vårt förråd. Då blir det lite fika med tror jag. Imorgon väntar jobb, likaså på tisdag och onsdag. Ska klämma in lite träning med för det har det inte blivit mycket av denna veckan... Nu ska jag sätta ihop ett preliminärt tränignsschema och sen ska jag nog vila lite, pigg i kroppen men såååå trött i ögonen!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: