Nytt i träningsväskan

Jag har gymmat regelbundet sedan årsskiftet och har länge känt ett behov av ett par gymhandskar så nu har jag äntligen slagit till! Det blev dock inte de jag vill ha eftersom de inte funnits i min storlek men nästa gång kanske... ;) Jag slog även till och köpte en ny rosa vattenflaska :D Allt är köpt på Stadium.


199 kr resp. 29 kr (tror jag), Stadium

Och idag blev det även en beställning från Gymgrossisten. Min Whey-80 börjar ta slut och nu ska vi testa något nytt som vi blivit rekommenderade, Myofusion i smaken Strawberrys & Cream, det ska tydligen vara gott också!


499 kr, Gymgrossisten

Nu fattas bara nya aerobicskor...


Kommentarer
Angela

Har det proteinpulvret i vanilj, det godaste jag smakat! Du kommer bli riktigt nöjd tror jag :) Måste ses någon dag innan inspelningen <3 Puss

2010-08-16 16:34:07
URL: http://ladyangie.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: